DFØs systemer er nå tilgjengelige igjen

Våre systemer og nettside var ikke tilgjengelige mellom kl. 10.45 og kl. 12.00 i dag. Vi beklager ulempene dette har medført.

Konsekvensene av at systemene våre ikke var tilgjengelige er primært knyttet til fristene for hovedlønnskjøringen og remittering.

Frister for hovedlønnskjøringen

Fristene for hovedlønnskjøringen blir ikke endret.

For basiskunder som har problemer med å få lagt inn data innen i kl. 20.00 i kveld: ta kontakt med kundesenter for lønn.

Remittering

Alle remitteringer vil gå i dag.

Opplever du fortsatt problemer?

Ta kontakt med kundesenter.

Publisert: 4. oktober 2018 Oppdatert: 5. april 2019

Kontakt

Kontakt kundesenter for lønn

Kontakt kundesenter for regnskap

Fant du det du lette etter?

Nei

Det beklager vi!

Tilbakemeldingen din er anonym og vil ikke bli besvart. Vi bruker den til å forbedre nettsidene. Hvis du vil ha svar fra oss, ta kontakt på telefon, e-post eller kundesenter på nett.